Contact Info / Websites

At 9/16/08 4:36 PM, ShadowWest wrote: : At 9/16/08 4:30 PM, twosickminds wrote: : : you must be a total faggot if you went to

2008-09-16 16:39:33 by twosickminds
Updated

Shadowwest's dad abused his mom.

At 9/16/08 4:36 PM, ShadowWest wrote: : At 9/16/08 4:30 PM, twosickminds wrote: : : you must be a total faggot if you went to


Comments

You must be logged in to comment on this post.


ShadowWestShadowWest

2008-09-16 16:58:28

Hooray for making yourself more chidish and dumb than you already are! Not to mention your own foolishness make it impossible for those to see what your replies were to mine.

(Updated ) twosickminds responds:

Go fuck yourself, really, at least I am not a total pussy like you and ban anything that makes fun of me.

Fuck off you faggot if you don't have anything nice to say.

also you have dyke parents.


ShadowWestShadowWest

2008-09-17 10:42:09

faggot dyke cunt

is that all in your vocabulary?

I ban 10 year retards like you because arguing with them is plain stupid.

Not everyone has a father, dumbass. Some die, some divorce and so on. My mum divorced my dad because he was an alcoholic prick. He abused my mum, so that's why I don't consider him a part of my family, and that's why everytime I see him, I want to kill him.

Now carry on making shit posts about users you have feuds with, because in the end, it makes you look more dull than you already are, not to mention you'll get flamed and ridiculed for being such a twat.

Now shut the fuck up, and get off this website, kid.

(Updated ) twosickminds responds:

bwahahaha, your dad abused you? That's the funniest thing I have ever heard. Lmfao i can see your mom crying while your dad hits her so hard. Dude you are seriously the biggest faggot in the world. I bet you can't wait till your dad starts abusing you and neither can I, oh well when that happenes I probably wont be able to see much with all the tears in my eyes from laughing so hard.

oh god that hilarious.

and I'm a twat? oh god your dad abused your mo oh man thats funny.


ShadowWestShadowWest

2008-09-18 06:35:38

OH LOL A PERSON I ARGUE WITH'S DAD ABUSED HIS MOM LAWL

I LOVE DOING SHIT LIKE THIS FOR ATTENTION BECAUSE I WANNA BE POPULAR.

And my dad never abuses me. If he even touches me, I would kill him.

Oh, and don't you realise that my mum and dad are divorced? Dumbass.

twosickminds responds:

First off, You are fucking dipshit you fucking moron. Of course I know that your Mom and Dad are divorced, notice how I use PAST FUCKING TENSE, you faggoty fuck face.

Still, your dad abused your mom, and that's a good enough reason to laugh right there.


NikenickNikenick

2008-09-19 06:54:44

Hey, remember me?
I was the guy who made you consider leaving Newgrounds.

twosickminds responds:

You take shit too seriously, oh and you're a total tool, I think I see the foot prints of people walking all over you.


EskimojoEskimojo

2008-09-20 03:42:33

I lol'd

twosickminds responds:

me too, glad you found it humorous.


NikenickNikenick

2008-09-20 07:38:33

YOU CALLED ME A TOTAL TOOL??
OMFG??

twosickminds responds:

Admit it, then get in my tool box, I made need you to go make fun of that mean old user who calls me a faggot even though I am not.


ShadowWestShadowWest

2008-09-20 12:11:10

LOL ABUSE

Go back to sucking your daddy's cock, asshole.

twosickminds responds:

I guess your dad just didn't beat your mom hard enough. It's a shame, it really is.


HarmonikHarmonik

2008-09-23 18:31:43

Blog fights are fun.

twosickminds responds:

lmao, but his dad abused his mom.


HWDog35HWDog35

2008-10-10 21:31:41

Help me with my new blog. Give me a topic that your interested in our really peeved about, and I'll write about it. Read it everyday!

twosickminds responds:

Go fuck yourself